mandag 20. september 2010

Game over

Etter stadig synkende temp i løpet av helga og negative tester, gadd jeg ikke en gang å teste i dag. Man vet når løpet er kjørt..

På den positive siden har jeg fortsatt ikke begynt å spotte, og med tanke på at jeg tidligere har begynt å spotte allerede 9 DPO er det jo bra å komme seg til 12 DPO uten. Kanskje kroppen er på rett vei i alle fall?

Men akkurat i dag er det vanskelig å se det positive. Innerst inne så følte jeg at jeg hadde en god sjanse denne prøveperioden, siden det sies at man er mer fruktbar rett etter man har mistet og siden det klaffet med en gang etter SA'en. Når det nå ikke klaffet, får jeg plutselig følelsen av at det kan ta lang tid, om det i det hele tatt skjer. Det er vondt å vite at jeg nå skulle ha sittet her med en aktiv krabat i magen, men isteden må samle krefter til nok en prøverunde. 13 måneder har gått siden vi begynte å prøve på sistemann (vel og merke bare 8 aktive pp), og alt jeg sitter igjen med er et knust hjerte og en grav.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar