torsdag 27. mai 2010

I'm in love!!!

I dag var tiden inne for UL nummer to. Nervene var på plass, men jeg hadde alikevel en god følelse. Og den skulle vise seg å stemme. Vi så med en gang en liten spire som hadde vokst enormt siden sist, nå var den en liten bamsemums med hode, kropp og anlegg til armer og ben. Nesten 2 cm har den blitt, og 8 mm mellom ørene! Hjertet slo jevnt og trutt med 185 slag i minuttet. Et utrolig vakkert syn! Og enda bedre ble det da vi plutselig så små bevegelser!!!
Jeg trodde ikke vi skulle få se det så tidlig, men både vi og gyn. så tydelig at h*n beveget på seg flere ganger. Lille Nyttårsspiren vår! Blir helt rørt bare jeg tenker på den perfekte lille bamsemumsen.

Akkurat da jeg trodde UL'en ikke kunne bli noe bedre, begynte gyn. å leke seg med 3D. Om jeg ikke var solgt før så var jeg det da! Var helt utrolig å se 2 cm kropp så tydelig.

Se på nydlingen da!















Jeg er fullstendig forelsket i den lille Nyttårsspiren vår!
Alt så helt supert ut, så det er egentlig ingen grunn for flere UL'er fremover nå. Alikevel satte gyn. meg opp til en ny time i uke 12, bare for at jeg skal kunne senke skuldrene (nesten) helt. Gleder meg allerede!
Begynner å få troen på at dette skal gå bra nå. Formen tilsier også det..
Åh, dette er bare så deilig!!!

Et lite skår i gleden; mannen fortalte foreldrene sine nyheten på mandag. De tok det bra, men jeg syntes de var veldig avmålte da jeg traff dem i dag. Håper det bare er jeg som overreagerer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar