søndag 23. mai 2010

Hjertelyd?

I går våknet jeg og var overbevist om at spiren ikke levde lenger. Så på ettermiddagen fant jeg frem Babywatcheren min. Regnet egentlig med at det var alt for tidlig å finne noe, men tenkte jeg kunne prøve alikevel. Etter litt leting dukket det opp noe svaaakt med 140+ slag i minuttet. Veldig vanskelig å høre, men beliggenheten og antall slag tilsier at det kan ha vært hjertet til Nyttårsspiren. Hørte hjertelyd først i uke 15-16 med førstemann, men med snuppa hørte jeg det i uke 10. Dermed er det vel ikke helt usannsynlig at jeg som tredjegangs faktisk fant hjertelyden i går selv om jeg bare er i uke 8. Jeg velger i alle fall å tro at der fortsatt er liv, så får vi se på UL på torsdag. Er i alle fall kvalm så det holder - og fornøyd med det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar