torsdag 22. september 2011

Tidlig fødselsangst?

Må bare dele gårsdagens kommentar fra husets 4-åring.
"Mamma, jeg vil ikke bli gammel. Og jeg vil ikke ha baby i magen, for da må jeg til sykelegen for å få den ut. Jeg vil at du skal gjøre det!"

Tror nok ikke jeg er rette personen å bruke som surrogatmor den dagen hun er klar for barn.. ;-)

Kommer til å savne ungene når jeg i morgen tidlig fyker avgårde til hjembyen og begravelse. Tar en pust i bakken med det samme og blir der til søndag. Veldig uvant for meg. Sist jeg var helt uten ungene var vel da jeg reiste hjem i begravelsen til faren til en annen venninne for halvannet år siden. Jeg er ikke bortskjemt med alenetid for å si det sånn. Er noe jeg alltid ønsker meg, men nå når jeg får det er det nesten skummelt og jeg vil helst avlyse hele turen. Blir nok godt å få litt tid hjemme, men også veldig godt å komme hjem til mann og barn på søndag!♥

1 kommentar:

  1. Ting går heldigvis bedre nå etter å ha tenkt litt. Men som sagt tidligere, nedturen kom selvfølgelig når våre planer for oktober gikk i vasken.
    Til nå så har det gått greit med oss, vi har hatt våre nedturer, men vi har hele tiden klart å reise oss igjen.

    Bare håper vi slipper å få så mange nedturer at vi forsvinner ned i kjelleren over lengre tid.
    Men det sies at motgang gjør deg sterkere, så da får vi tro på det ;)

    Fikk voldsomme stikkinger i eggstokkene i går kveld, og Lillemor var sikker på at det var en av cystene som sprakk. :p
    Selv tror jeg smertene var for kortvarig til at det skjedde noe der inne, men man vet jo aldri.

    Spiller egentlig ikke noen rolle når på året vi får barn, så lenge det skjer.

    Klemmer tilbake.

    SvarSlett