lørdag 10. september 2011

Avslutter skrullingen for denne gang

Herved avslutter jeg skrullingen for denne gang. I går ettermiddag ble puppene plutselig mindre ømme, og i morges våknet jeg med murring og blodspor ved tappetafsing. Så da er det bare å vente på mensen og spare de biligtestene jeg i et øyeblikks galskap bestilte i går til en annen gang. Det irriterende er at jeg nå sannsynligvis er på CD1 på mandag, når jeg egentlig skal være på CD25 og ta blodprøve. Må vel begynne helt på nytt da..?
Men etter å ha gransket FF så er dette i alle fall ikke et tilfelle av sykluss, for jeg får stort sett alltid mensen 13DPO, og med min tidlige EL denne gangen så er det der jeg er på mandag.

Var litt morsomt å skrulle litt igjen, og jeg tror kanskje det betyr at jeg begynner å bli klar for ny prøving. Har litt lyst å begynne på igjen nå etter jeg forhåpentligvis får saltvanns-UL, men så var det den ferien vi har bestilt til neste år da..
Kanskje det lureste er å fortsette å ta det som det kommer en liten stund før vi eventuelt setter igang for alvor. Vi får se.
Alt jeg vet nå er at i kveld skal jeg unne meg et glass vin eller to!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar