torsdag 8. september 2011

Skal vi skrulle litt da kanskje?

Fortsetter skrullinga fra i går jeg..

Var helt på trynet hele ettermiddagen og kvelden i går, og brakk meg da jeg tømte matboksen til poden. *alarmklokker*
I dag våknet jeg med en kropp som føltes litt mer normal og en følelse av at mensen kommer til å dukke opp i løpet av de neste dagene. Utover dagen har dog tåken og den ugne følelsen i kroppen seget på igjen. Hadde en voldsom runde med mensmurringer i ettermiddag, og da jeg gikk på do oppdaget jeg til min forskrekkelse en ørliten stripe mørkt blod i utfloden. Nei nei nei, ikke 9 DPO allerede!

Er forsåvidt helt greit om mensen kommer, men den får værsågod vente til tirsdag når jeg er ferdig å ta blodprøvene mine. Var inne på CD17, igjen i dag, og avslutter mandag på det som skal være CD25. Om jeg plutselig har startet ny syklus da så blir det jo bare kluss.

Men så kan man jo altså skrulle litt også. For akkurat det samme har jeg opplevd på 10 DPO de to siste gangene jeg har blitt gravid. En dag tidligere nå vel og merke, men det betyr vel ikke så mye. Og for å toppe blodsporet så ble jeg bråkvalm da jeg luktet smågodt på butikken i ettermiddag. Javel? OK, jeg er småforkjølet. Kan utmerket godt være synderen til alt. Og sannsynligvis er det sånn det er. Men tenk om..

Joda, skrulla er tilbake!

1 kommentar: