onsdag 23. juni 2010

Godkjent for videre svangerskap!

I går var tiden endelig inne for en sniktitt på spiren igjen. Og som den hadde vokst! Over 6 cm var den nå. Målene tilsa at jeg var 12+2 i går og har termin rundt 4. januar, men jeg holder meg til EL-termin frem til ordinær UL. Gyn. sjekket grundig, og fant ikke noen avvik av noe slag. Så nå kan jeg forberede meg på fødsel i desember/januar! Var utrolig deilig å kunne gå ut derfra med senkede skuldre.

Nurket virket ganske bedagelig, virket som den sov til å begynne med og rørte bare litt på seg innimellom. Kanskje den blir litt roligere enn søsknene sine? På slutten ble den dog rimelig irritert og begynte å sprelle og vri seg. Lille søtnosen.♥

Glemte helt å be om bilde da jeg lå der på benken, men gyn. ordnet et til oss etterpå alikevel. Ikke verdens beste kvalitet. UL ble tatt utvendig denne gangen, så det spiller også kanskje inn. Men man ser da et lite nurk og hjertebølgene:















Feiret UL med å dra ut og kjøpe litt mammaklær. Hadde litt manko på sommertøy, men har ikke turt å handle inn noe før jeg visste hvordan dette ville gå. I dag får vi middagsbesøk av en kompis, og jeg gleder meg til å dele nyheten med ham.

2 kommentarer:

  1. ååå så bra at alt var bra! og godt at du kan senke skuldrene nå :klemme:

    SvarSlett
  2. Så bra Carolina!!! Gratulerer! :) Klem, karro77

    SvarSlett