fredag 18. juni 2010

En milepæl

I dag er jeg 12 uker på vei!
Er så herlig å ha nådd denne milepælen. Og å vite at spiren lever der inne - det sjekket vi nemlig i går kveld. Nydelige hjerteslagene!♥
Gleder meg veldig til UL på tirsdag nå. Håper bare han kan sjekke nakkefold og sånne ting. Da skal skuldrene senkes og nyheten begynne å lekkes ut!

Ble ikke magisk i bedre form av å runde 12 uker akkurat, men det hadde jeg da heller ikke ventet. Forrige gang begynte jeg ikke å kaste opp før rundt uke 12, så jeg regner vel med at jeg har noen uker med dårlig form igjen. Det får gå.

Fikk brev fra fastlegen min i går om at alle prøvene som ble tatt da jeg var der var fine. Godt å vite.

Vi tok opp hjertelyden til spiren i går, og jeg skulle så gjerne ha lagt den ut her. Men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg gjør det. Får undersøke litt.. *blond*

1 kommentar: